4de dag (zaterdag 15-03) - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Andre Ubbels - WaarBenJij.nu 4de dag (zaterdag 15-03) - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Andre Ubbels - WaarBenJij.nu

4de dag (zaterdag 15-03)

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Andre

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Bakersfield

Zo nu alweer een berichtje van mij.

Het was vandaag weer een schitterende dag. Ook op zaterdag ben ik op 6 uur opgestaan om vroeg genoeg klaar te staan voor de nieuwe werkdag. Vandaag hebben ze mij leren hakselen. Het is heel moeilijk om alles in de gaten te houden. Zo moet je zorgen dan al het luzerne in de vrachtwagen komt, maar je moet ook allemaal oppikken en niks laten liggen. De vrachtwagens rijden erg dicht naast je dus een botsing is snel gebeurt (gelukkig heb ik dat niet meegemaakt). Nadat ik een paar rondjes heb gekeken hoe het moest mocht ik het zelf proberen om een vrachtwagen de vullen. Dit ging naar mijn mening goed. Het ging wel langzaam maar alles is in de vrachtwagen gekomen. Hierna heb ik weer een paar velden geharkt en aan het einde van de dag mocht ik met de hakselaar over de weg terug naar ‘ons’ bedrijf rijden.

Het was een leerzame dag en ik kan nu even bijkomen van de eerste paar dagen.

Ps. Ik hoop dat nu het verslag wel op facebook te zien is. Ik kan helaas Tipton niet als locatie opgeven, dus doe de grote plaats in de buurt (Bakersfield)


  • 16 Maart 2014 - 20:02

    Kwadijk:

    Hai Andre,

    Klinkt goed, je bent lekker gevarieerd bezig. Lijkt me best spannend om precies naast de vrachtwagen te blijven rijden. Het ziet er zo eenvoudig uit, maar als ik lees waar je allemaal op moet letten is het goed bijblijven en niet even wegdromen.

    Als je een foto van een hele grote machine gaat maken, wil je er dan iets bekends naast zetten zodat ik kan inschatten hoe groot het wel niet is. Het is tenslotte Amerika: groot, groter ,groots, gigantisch.

    Groetjes Brigitta.

    PS have fun and enjoy your stay. Big hugg

  • 17 Maart 2014 - 14:16

    Martine:

    Hoihoi André,

    Leuk om je eerste indrukken en ervaringen te lezen!! Veel nieuwe dingen al in zo'n korte tijd, die vrije zondag heb je wel nodig gehad denk ik.
    Zag ik goed op de achtergrond van die foto met de maaier dat daar een 'stal' staat? Het leek tenminste een heel lang voerhek met een gedeeltelijke overkapping.Denk jij dat je ook nog werk met de koeien zal gaan doen?
    Is het Engels spreken je meegevallen zo de eerste dagen? Je zal vast al heel snel in het Engels denken;)

    Geniet er van!
    Groetjes, Han en Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bakersfield

Andre

Actief sinds 06 Maart 2014
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 25934

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 23 Juni 2017

Werken in Nieuw Zeeland

11 Maart 2014 - 12 December 2014

Werken/stage in Amerika

Landen bezocht: